پیام تبریک مدیریت به مناسبت عید نوروز 1401

 

به نام خداوند بخشنده و مهربان

یا مقلّب القلوب و الابصار، یا مدبر اللیل و النهار، یا محوّل الحول و الاحوال، حوّل حالنا الی احسن الحال

فرا رسیدن سال 1401، عید نوروز و بهار پرطراوت که نشانه ای از آیات الهی و نعمت لایزال پروردگار است را به اعضای محترم موسسه ، مدیران گرانقدر، معاونین محترم، همکاران خدوم و خانواده دانش آموزان عزیز مدارس غیردولتی امیرکبیر و کیمیای مهر تبریک و شادباش می‌گویم.

فصل بهار، نقطه ی آغازین رویش و تحرک در حیات موجودات است و این تجدید حیات در طبیعت برای انسان نیز نویددهنده امید، نشاط و شروعی تازه است تا با اراده خداوند متعال راه کمال، تغییر و تحول معنا پیدا کند. امید است در این سال پیش رو که طبیعت جامه ای نو به تن می‏ کند، با عنایت پروردگار مهربان، دل‌هایمان از غبارها و تاریکی‏‌ها پاک شود و وجودمان با اندیشه و شایستگی های نیک انسانی و اخلاقی آراسته شود.

باعث افتخار و سرافرازی است که در روزهای کرونایی، همکاران محترم ما به بهترین شکل ممکن به مسئولیت‌های خود عمل کردند. همچنین یاد همه عزیزان که بر اثر ابتلا به بیماری کرونا امروز در بین ما نیستند را گرامی می دارم و به روحشان درود می‌‏فرستم.

خوشبختانه مدارس امیرکبیر و کیمیای مهر به پشتوانه تجربه دو سال اخیر در زمینه برگزاری آموزش از راه دور و توسعه زیرساخت‌های نرم افزاری و سخت افزاری آموزش برخط ، توانست در این عرصه پیشرو باشد و با تقویت سامانه ی یکپارچه سهاد، شرایط جدیدی را رقم زد که امید دارم با همت همکارانمان خدمات بهتر و با کیفیت تری را در این زمینه ارائه دهیم و البته در کنار آموزش برخط شاهد این باشیم که کلاس‌های مدارس به صورت حضوری برگزار شود.

اینجانب ضمن تبریک مجدد عید نوروز و شروع اولین روز قرن پانزدهم هجری خورشیدی در سال 1401 از خداوند منان سالی پربرکت، همراه با سلامتی، عزت، عاقبت به خیری، موفقیت و آرامش قلبی برای همگان مسئلت دارم.

محمد رنجبر
مدیرعامل مدارس غیردولتی امیرکبیـر و کیمیای مهـر

 

 

;